26 Şubat 2010 Cuma

makyaj çantam

Makyaj çantamda saçmasapan ve gün içerisinde hiç kullanmadığım bi sürü şey taşıyorum, aleme de ilan ediyorum ki daha da taşımayayım! belki etkisi olur da bırakırım şu huyumu.
En üstteki fotoğraftan başlayalım:
1-Dudak dolgunlaştırıcı ruj:))
2-Süper bi ürün watsons dan aldım güneş koruyuculu nemlendirici, (bunu gün içinde kullandığım oluyor)
3-Loreal'in glam shine serisi ışıltılı ruju
4-Biotherm yüz için 50 faktörlü güneş koruyucu (Çok yağlı tavsiye etmiyorum)
5-Sarah Jessica Parker hafif parfüm
Orta fotoğrafa geleliimmm:
1-Body Shop'ın ışıltılı vanilyalı, zencefilli dudak nemlendiricisi(kokusu çok yoğun)
2-LÖSEV'in rozeti (ki bunu hep taşırım yanımda, en anlamlısı galiba:) )
3-Göz kalemi
4-Kağıt törpü (gün içinde bazen çok lazım oluyor ama bazen)
5-Göz kuruluğu olduğundan sahte gözyaşı (doğal)
Vee son fotoğraf
Bunları galiba en çok kullanıyorum bronz terracota ve fırçası

Benim gibi bi dolu şeyi yük edip te hiç kullanmayan bir de Nihan var ki sanırım şu an mimlendi:)))

2 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

bende çantamı artık taşıyamıyorm,sanırım birşey lazım olucak korkusu oluştu artık ...Ama bizim suçumuz yok bavul gibi çantalar moda oldu bizde amacına uygun kullanıyoruz :)

asmabahce dedi ki...

Bavul gibi çantayı görünce de doldurmadan duramıyoruz:) Sizin çantanızın içini de merak ettim doğrusu:) fotoğraflarını gönderirseniz yayınlarım!