21 Temmuz 2011 Perşembe

HAMİLELİK HALLERİ

Uzuuunn zamandır bloğuma hiç iyi bakmıyorum. Arkadaşlarım hep unuttular beni. İşler o kadar yoğunlaştı ve motivasyonum o kadar düştü ki bir türlü planladığım şeyleri yazamıyordum.
Yine de vermek istediğim bir haber var ki 6,5 aylık hamileyim. İlk aylar, riskten dolayı oldukça zor geçti. 5. ayda belimde bir sinir sıkışması yaşadım ve 1 hafta kadar hiç hareket edemedim. Doktor tek çözümün yüzme olduğunu söyleyince şimdi haftada 2 veya 3 defa yüzmeye çalışyıroum ve hakikaten çok faydasını gördüm.Yukarıdaki fotoğraflar ise1 ay öncesine ait.

4 yorum:

Hande dedi ki...

bebek haberine çok sevindim. sağlıkla doğsun inşallah :))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok geçmiş olsun.. umarım ağrın sızın hemen geçer de bundan sonra keyifli bir hamilelik geçirirsin. resimlerini görünce koca karnımı özlediğimi farkettim.. bir daha mı yapsam ne.. :))

Chilek dedi ki...

Evet şimdi daha kocaman bir karın var, kızımız büyüyor maşallah daha da büyümeden çekelim artık şu güzel kızın fotoğraflarını:))

asmabahce dedi ki...

Teşekkürler Hande, benim de yeni yeni alışıp algılayabildiğim bir durum sanırım:)
Çok teşekkür ederim Sevgi yap bir dahaaaa.
Chilekcim senin özenle çekeceğin güzel fotoğraflar için şimdiden heyecanlıyım:)