21 Eylül 2011 Çarşamba

35. Hafta



Sonradan bu fotoğraflara bakıp off ne olmuşum öyle şişman şişman der miyim, derim:))

Giyinemeyeceğimi bile bile aldığım ayakkabılarıma da ahhh der miyim onu da derim:))

Şimdiye kadar doğmasın lütfen dediğim ufaklığa artık doğ offf da diyor muyum, eveettt. O da önceden inat edip doğmaya uğraşırken şimdilerde annesinden aldığı azmiyle doğmamaya çalışıyor mu, ona da eveeettt:))

Herkes de bana artık bir isim bul derken  inanılmaz bir rahatlıkla amaann nasıl olsa doğa bir işaret gönderir diye düşünüp kasmaz mıyım, maalesef buna da evet:)

Bakalım ilerleyen günler neler gösterecek...

5 yorum:

my lifebook dedi ki...

Adını "Doğa" koyarsan çok gülerim:)))Bir de tamam göbek kocaman ama o ilk fotodaki sırt çukuruna hayran oldum sevgili bayann!!!

Yasemin dedi ki...

Bakalim ismi ne olacak? Ben de merak ettim. Doguran arkadaslarim da en basta dogmasin diyorlardi, sonra da bir dogsa da gorsek, elimize alsak demeye basladilar. Herhalde ortak bir psikoloji bu. Allah simdiden anali babali buyutsun. Aldigin ayakkabilari da cok sevdim, is yerinde her turlu kiyafete olacak turden. Nereden aldin acaba?

Chilek dedi ki...

Hala güzel hep güzel...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

35.haftadan sonra bir türlü geçmez o günler çok iyi bilirim.. en hayırlı zamanda gelsin inşallah..

asmabahce dedi ki...

my lifebook; sıkışınca adını Doğa koymayı düşünmüyor değilim:) Teşekkür ederim.
Lulu; Teşekkür ederim, ayakkabılar Nine West.
Chilek; Öperim:)
Sevgi; Her zaman güzel dileklerin için teşekkür ederim:)