17 Şubat 2012 Cuma

Büyüyeceksin Değil mi?

Dün gittiğimiz doktoru yine 50 g az kilo aldığı için mama başlayın diye ısrar etti ama başlamak istemiyorum çünkü kilosu ve boyu çok şükür ki standartların ortasında. Ama sabaha kadar düşün, üzül, araştır kendime ve anneme zehrettim.
Geçen ay tek motivasyonum onun büyümesi sağlıklı olmasıydı:  Geceleri kalkıp emzirirken, gündüz öğle arasında koşarark gidip emzirirken, süt sağma makinasıyla dolaşmaktan bileğim ağrırken... Pedagog dediğimiz insanlar motivasyn bozmadan işlerini yapamazlar mı? Yoksa ben de gerçeği bir türlü kabullenmek istemeyen annelerden miyim?
4 ay bitti 5. aya gircek yarın. Doktorunu değiştirmeyi düşünüyorum. Ondan asıl beklentim bu ay neler yapmalı, nasıl oyuncaklarla oynamalı gibi bilgiler vermesi, elbetteki sağlık kontrolünü yaptıktan sonra.Bir eğitimci olarak az çok ben de biliyorum ama uzman bir pedagogdan duymak istiyor insan.

8 yorum:

Meyra dedi ki...

oyy oyy yerim ben bu kuzuyu pek tatlı:)siyah saçları nasılda yakışmış boncuk göze:)
maşallah hemde 41 kere...

bakimblog dedi ki...

maşallah bebeğinize, bir de nazar boncugu koyun ama fotografın kenarına :)
50gr az diye mamaya başlayın diyen uzmanı anlamak ıstemıyorum :s

Chilek dedi ki...

Büyüyecek elbette beraber Zara gezicez sen, ben, cüce daha neler neler:))

Ipek dedi ki...

Bence de koru korune hemen mamaya baslama sakin. Eger bezlerini sik sik kirletiyorsa sutun yeterli oluyordur.. Doktorunu degistirmekle iyi edersin.. Cocuk doktorlarinin herseyi cok bildigi soylenemez, annenin icguduleri yol gostermeli bence bu durumda..

lolipu dedi ki...

oyy kuzu yaa. Sağlığı sıhati yerindeyse takılma derim. Kilosu ve boyu ortalamada diyorsun. Bizim hem kilomuz ortalam değerin en altlarındaydı. Hep kilo alışı azdı. Hala da öyle. Ama maşallahı var:))Kilosu yok, ama dirençli:))

my lifebook dedi ki...

şiii kızlar o zara hayaline beni de ekleyin pleasee:))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok güzelsin sen aşkım ya.. allah nazarlardan saklasın seni.

asmabahce dedi ki...

Meyra; teşekkürler:))
Gamze; ben de anlamak istemiyorum.
Chilek; artık başlayalım gezmeye havalar ısınsın da!
İpek; Altını çok ıslatmasına bakıyorum bne de. Ve birilerinin beni anladığını bilmek ne güzel:) Değiştiriyoruz doktoru.
Lolipu; Yerim çöp bacağı beenn:))
my lifebook; Seni unutur muyuz;)
Sevgi; Ben de Sevgi nerlerde diyordum ki:) Teşekkür ederim.