23 Haziran 2010 Çarşamba

Ben de istiyorum bu fikirden!


Arkadaşlar bakar mısınız çamaşır makinasının yanındaki çamaşırlığa: koyu renkler, açık renkler ve beyazlar için ideal değil mi?


Aslında çok fazla yer kaplamıyor, yani benim kullandığım sepetle neredeyse aynı boyutta. Fskat beim sepetim dolabın kapağında takılı olduğundan bu hale dönüşmesi imkansız.


Bir de bu dolaptan çıkan ütü masası fikrini çok sevdim, toplamak zorunda değilsiniz, dolabın kapağı kapandı mı tamamdır:)) Ne rahatlık ama!

8 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

asmabahce bir cok yabancı filmde dolabın içinden cıktıgını görmüştüm ütü masaının. süper fkir gercekten.. nasıl olcakki bizde? dolap bosa gider o zaman.. ama sepetler oldukca basit.. yapılır yani.. ama bu sefer de benım banyom d.t kdr.. camasır makınem ble sıgmadı, mutfaga aldım:)) sepetleri de mutfaga koycak halım yok ya.. dyrum ve gene plan çöPe.. :)

lolipu dedi ki...

Evet yaa dolaptan çıkan ütü masası süper fikir. Çamaşırlık ve ütü masasını koyacak, sığdıracak bir yer bulamazsın. Üstüne üstlük hoş gözükmediği için dekoratif bir şekilde ortada da bırakamazsın:)Sinir bozucu

ceydabural dedi ki...

özellikle 1. fotoğrafı sevdim :)

aydilber dedi ki...

çok güzel ve bayıldım bende bende biir çamaşır odası istiyorum çamaşır makinası kurutma ve ütü hepsi bir arada olsun ...çok sağol hoş bir paylaşım

Chilek dedi ki...

fikirler 10 numara, görselleri de çok beğendim:)

İkizBebek dedi ki...

ya şahane,yapmak lazım.

Nilgün Komar dedi ki...

fikirleri isteyen alsın ben bu banyolardan birini istiyorum :)))

Sedeliko dedi ki...

ikea fikrimize girdi ama evlerimize giremedi.. ben sanırım biri siyah diğeri beyaz olan kutuları sevdim:)